Üç Ders Sınavı Takvimi
Üç Ders Sınav Başvurularının Başlangıcı: 22.06.2020
Üç Ders Sınav Başvurularının Sona Ermesi: 26.06.2020
Sınav Tarihi: 01.07.2020
Başvuru İşlemleri
Üç ders sınavına başvurular ois.ayvansaray.edu.tr adresi üzerinden yapılacaktır.
1. Öğrenci otomasyonuna girilir. ois.ayvansaray.edu.tr
Giriş için kullanıcı adı öğrenci numarası parola için T.C. Kimlik numaranızı girmeniz gerekmektedir.
Parola değişikliği yapıp mevcut şifrenizi unuttuysanız parolamı unuttum bölümünden yeni parola isteyebilirsiniz.
2. Ders İşlemleri sayfasından Üç Ders Sınavı Başvurusuna tıklanır.
3. Başvuru yapmadan önce sizin için hazırlanmış olan üç ders sınavı kılavuzunu okuyup daha sonra başvuru işlemi yapmanız gerekmektedir.
4. Başvuru ekranında FF, FD, DC, DD, CD harf notu olan dersler ve dersler için belirlenen ücret karşınıza çıkacaktır. Başvuru yapmak istediğiniz dersi/dersleri seçip kaydet butonuna tıklayınız.
5. Ders seçim işlemi bittiğinde muhasebeye ödeme işleminizi gerçekleştiriniz.
DİKKAT!
• Üç ders sınavına yalnızca mezuniyete engel en fazla 3 dersi olan ve mezun olmak için minimum 2,00 genel not ortalama şartını sağlayamayan öğrenciler başvurabilir. (FF ve FD dersleri öncelikli olmak üzere)
• Daha önce alınmayan ders için üç ders başvurusunda bulunulamaz.
• Tüm derslerini verip genel not ortalaması 2.00 altında kalan öğrenciler şartlı geçmiş olduğu (DD, DC, CD) derslerden seçip başvuru yapabilir.
• Devamsızlıktan kalınan ders için üç ders sınavına başvuru yapılamaz.
• Ödeme yapmayan öğrencilerin üç ders sınavına kayıtları yapılmamış sayılacaktır!
• Üç ders sınavı başvuru ekranında, şartlı geçtiğiniz ve başarısız olduğunuz derslerin hepsini görebilirsiniz. Başvuru yapacağınız zaman FF ve FD harf notu ile başarısızolduğunuz ders varsa öncelikli olarak başarısız derslerinizi almalısınız. Eğer not ortalamanız 2’nin altındaysa (DD,DC,CC,CD) olan derslerden de seçebilirsiniz.
Kimler Üç Ders Sınavına Giremez?
• 1.sınıf öğrencileri başvuru yapamaz.
• 2. Sınıfta olup 4. dönemlerini henüz okumayan öğrenciler başvuru yapamaz.
• Devamsızlıktan başarısız derse sahip olan öğrenciler, o ders için başvuru yapamaz.
• 2. sınıfını tamamlayıp (4 dönemini de tamamlayan) hiç almadığı dersler olan öğrenciler başvuru yapamaz.
• Staj dersi için başvuru yapılamaz.
Üç ders sınavına yalnızca 4 dönemini tamamlayan 2. sınıf öğrencileri içinde en fazla 3 derse kadar başarısız dersi bulunan ve tüm derslerini tamamlamış ancak mezuniyet için minimum 2.00 genel not ortalamasını sağlayamayan öğrenciler başvuru yapabilir.
Ödeme İşlemleri
Lisans: üç ders kredi ücreti; 770,00 TL
Ön lisans: üç ders kredi ücreti; 440,00 TL
Seçilen ders/dersler için ödenecek tutar OİS üzerinde tarafınızca görünebilecektir. Nakit ödeme yapmak isteyen öğrencilerimiz eğitim bedelini aşağıda belirtilen banka İban numaralarına yatırabilirler.
Ödeme dekontu öğrenci muhasebesi birimine iletilmelidir.
Alıcı ismi İstanbul Ayvansaray Üniversitesi
Albaraka Türk: | TR 80 0020 3000 0369 3384 0000 01 |
İş Bankası: | TR85 0006 4000 0011 1770 1447 86 |
Yapı Kredi: | TR 83 0006 7010 0000 0052 5707 61 |
Akbank: | TR13 0004 6009 6488 8000 1055 48 |
Finansbank: | TR70 0011 1000 0000 0076 3905 31 |
AÇIKLAMA KISMINA ÖĞRENCİ İSİM SOYİSİM BELİRTİNİZ.
ATMLERDEN ÖDEME YAPMAYINIZ.
Kart ile taksit veya tek çekim ödeme yapmak isteyen öğrenciler doğrudan muhasebe birimine gelip işlemlerini tamamlayabilirler.