• ÜNİVERSİTEMİZ
    • Hakkımızda
      • Tarihçe
      • Misyon & Vizyon
      • Sayılarla Üniversitemiz
      • Yönetmelik ve Yönergeler
        • Yönetmelikler
        • Yönergeler
      • Yerleşkeler
      • İhaleler
    • Yönetim
      • Mütevelli Heyet Başkanı
      • Mütevelli Heyet
      • Rektörlük
        • Rektör
        • Rektör Yardımcısı
      • Senato
      • Yönetim Kurulu
      • Genel Sekreterlik
      • Akademik Araştırma ve Yayın Etiği Komisyonu
    • ASÜ Kalite Sistemi
      • ASÜ Kalite Güvence Yönergesi
      • Kalite Komisyonu
      • ASÜ Yapılanma Şeması
      • İç Değerlendirme Raporu
      • Kurumsal Dış Değerlendirme Geri Bildirim Raporu
      • KVKK Aydınlatma Metni
      • İlgili Bağlantılar
    • ASÜ Görsel
      • Fotoğraf Galerisi
        • Kazlıçeşme Yerleşkemiz
        • Balat Yerkeşkemiz
        • Yenibosna Yerleşkemiz
      • Katalog
      • Tanıtım Filmi
    • Sympandandemic21
      • Ana Sayfa / Home
      • Düzenleme Kurulu / Organizing Comitee
      • Bilim Kurulu / Scientific Advisory Board
      • Kayıt Formu / Registration Form
      • Özet Gönderimi / Abstract Submission
      • Tam Metin Gönderimi / Full Paper Submission
      • Yayın / Publication
      • Sempozyum Takvimi / Symposium Calendar
      • Sempozyum Afişi / Symposium Poster
      • İletişim / Contact
    • Küresel Dünyada Kadın ve Siyaset Uluslararası Kongresi II
      • Ana Sayfa / Home
      • Düzenleme Kurulu / Organizing Comitee
      • Bilim Kurulu / Scientific Board
      • Konuşmacılar / Keynote Speakers
      • Kongre Programı / Congress Program
      • Özet Gönderimi / Abstract Submission
      • Tam Metin Gönderimi / Full Paper Submission
      • Kabul Edilen Bildiriler / Accepted Papers
      • Önemli Tarihler / Important Dates
      • Kongre Afişi / Congress Poster
      • Konferans Online Katılım / Congress Link
      • İletişim / Contact
    • COVID-19 Dönemindeki Çalışmalarımız
      • Uzaktan Öğretim Faaliyetlerimiz
      • Sağlık Hizmet Sunumu
      • Ar-Ge Faaliyetleri
      • Klinik Araştırmalara Katılım
      • Bilgilendirici Toplantılarımız ve Webinarlarımız
      • Etkinliklerimiz
      • Yayınlarımız
      • Sarf Malzemesi, Makine-Teçhizat Üretimi
      • Topluma Hizmet Uygulamaları
      • Salgın Sonrasına İlişkin Planlamalar
  • AKADEMİK BİRİMLER
    • Enstitü
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Fakülteler
      • Güzel Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi
        • Ana Sayfa
        • Dekanın Mesajı
        • Yönetim
        • Akademik Kadro
        • Bölümler
          • Grafik Tasarım Bölümü
          • İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü
          • Mimarlık Bölümü
          • Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
          • Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü
          • Görsel İletişim Tasarımı
          • Çizgi Film ve Animasyon
        • Akademik Bilgi Paketi
        • Etkinlikler
        • Kongre
        • İletişim
      • Mühendislik Fakültesi
        • Ana Sayfa
        • Dekanın Mesajı
        • Yönetim
        • Akademik Kadro
        • Bölümler
          • Bilgisayar Mühendisliği
          • Yazılım Mühendisliği
        • İletişim
      • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
        • Ana Sayfa
        • Dekanın Mesajı
        • Yönetim
        • Akademik Kadro
        • Bölümler
          • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
          • İngiliz Dili ve Edebiyatı
          • Psikoloji (Türkçe)
          • Psikoloji (İngilizce)
          • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (İngilizce)
          • Tarih
          • Havacılık Yönetimi
          • Medya ve İletişim
          • Yönetim Bilişim Sistemleri
        • İletişim
    • Yüksekokullar
      • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
        • Ana Sayfa
        • Müdür Mesajı
        • Yönetim
        • Akademik Kadro
        • Bölümler
          • Antrenörlük
          • Rekreasyon
          • Spor Yöneticiliği
        • Akademik Bilgi Paketi
        • İletişim
    • Meslek Yüksekokulları
      • Plato Meslek Yüksekokulu
        • Ana Sayfa
        • Müdür Mesajı
        • Yönetim
        • Akademik Kadro
        • Bölümler
        • Programlar
        • Akademik Bilgi Paketi
    • Merkezler
      • Sürekli Eğitim Merkezi
      • Personel Belgelendirme Koordinatörlüğü
        • Online Başvuru
        • Hakkımızda
        • Tarafsız Hizmet, Gizlilik ve Güvenlik Taahhütümüz
        • İlkelerimiz, Vizyon ve Misyonumuz
        • PBK Kalite Politikamız
        • Organizasyon Şeması
        • Mesleki Yeterlilik Sistemi
          • Ulusal Meslek Standartları
          • Ulusal Mesleki Yeterlilik Sistemi
          • Aday Bilgilendirme Rehberi
        • Belgelendirme Süreci
          • Sınav Başvuru Kılavuzu
          • Sınav Genel Kuralları
          • Sınav Sistemi ve İçeriklerine İlişkin Bilgiler
          • Belge, Logo ve Marka Kullanımı
          • Belgelendirme Yönetimi
          • Engellilere Sağlanan Hizmetler
          • Şikâyet, İtiraz ve Öneriler
          • Belgelendirme Ücreti
          • Sınav Takvim
          • Belgeli Personel Sorgulama
          • Yeterlilik Birimi Bazında Başvuru ve Birleştirme
          • Belgelendirme Kapsamları
        • Bize Ulaşın
      • Türkçe Öğrenme Merkezi (TÖMER)
      • Almanya Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
        • Hakkımızda
          • Hakkımızda
          • Kuruluş Amacı
          • Ekibimiz
          • Partnerlerimiz
          • İş Duyuruları
          • İletişim
        • Etkinlikler & Haberler
          • Konferanslar
          • Seminerler
          • Haber Bültenleri
        • Araştırma & Eğitim
          • Devam Eden Projeler
          • Tamamlanmış Projeler
          • Yaz Okulu
        • Yayınlar
          • Kitaplar
          • Makaleler
          • Raporlar ve Politika Notları
        • Zorunlu Göç Kaynak Merkezi
      • Göç Politikaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
        • Hakkımızda
          • Hakkımızda
          • Kuruluş Amacı
          • Ekibimiz
          • Partnerlerimiz
          • İş Duyuruları
          • İletişim
        • Etkinlikler & Haberler
          • Konferanslar
          • Seminerler
          • Haber Bültenleri
        • Araştırma & Eğitim
          • Devam Eden Projeler
          • Tamamlanmış Projeler
          • Yaz Okulu
        • Yayınlar
          • Kitaplar
          • Makaleler
          • Raporlar ve Politika Notları
        • Zorunlu Göç Kaynak Merkezi
    • Yabancı Diller
      • Yabancı Diller Bölümü
        • Ana Sayfa
        • Akademik Kadro
        • İngilizce Hazırlık Akademik Takvim
        • Birimler / Dersler
          • İngilizce Hazırlık Birimi
          • Arapça Dersi
        • Sınavlar
        • Duyurular
        • İletişim
  • ÖĞRENCİ
    • Kayıt ve Kabul
      • Akademik Takvimler
        • Akademik Takvim
        • Lisansüstü Detaylı Akademik Takvim
        • Yaz Okulu Akademik Takvim
      • Özel Yetenek
      • Dikey ve Yatay Geçiş
        • Dikey Geçiş
        • Yurt İçi - Yatay Geçiş
        • Yurt Dışı - Yatay Geçiş
      • Yaz Okulu
      • Azami Süre
      • Üç Ders Sınavı
      • Diploma Sorgulama
      • Kayıt Yenileme
      • Yüksek Lisans
      • E-Öğrenme (Uzaktan Eğitim)
        • Sıkça Sorulan Sorular
      • Formlar, Kılavuzlar ve İş Akışları
      • Sıkça Sorulan Sorular
    • Kampüste Yaşam
      • Engelli Öğrenci Başvuru Birimi
      • Öğrenci Konseyi
      • Öğrenci Kulüpleri
      • Kariyer & Staj Merkezi
      • Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
      • Yurt & Konaklama
      • Yeme & İçme
      • Plato Sanat
      • Talep Formları
      • Ulaşım
    • Kütüphane
      • Kütüphane Hakkında
      • Duyurular
      • #EvdeKalSağlıklıKalUzaktanEğitimAL
      • Bağış Politikamız
      • Kütüphane Terimleri Sözlüğü
      • Ödünç Verme
      • Katalog Tarama
      • Veri Tabanlarında Tarama
      • Kütüphane Koleksiyonu
        • Süreli Yayın Koleksiyonu
        • DVD/VCD Koleksiyonu
        • Kitap Koleksiyonu
        • Yeni Eklenen Yayınlar
      • Online Bilgi Kaynakları
        • Veri Tabanları
          • Abone Veri Tabanları
          • Açık Erişim Veri Tabanları
          • Deneme Veri Tabanları
        • E-Dergi
        • E-Kitap
        • İntihal Programları
        • VETİS – Veritabanlarına Kampüs Dışı Erişim Sistemi
      • Akademik Yayınlarımız
      • Üniversite Yayınları
      • Açık Erişim
      • İletişim
    • Uluslararası
      • Uluslararası Ofis
      • Erasmus+ Programı
        • Erasmus+ Programı Nedir?
        • Öğrenci Hareketlilikleri
          • Öğrenim
            • Gelen
            • Giden
          • Staj
        • Personel Hareketlilikleri
      • Tam Zamanlı Uluslararası Öğrenciler
        • Başvuru
        • Öğrenim Ücretleri ve Kontenjanlar
      • Uluslararası Anlaşmalı Üniversiteler
      • Faydalı Dokümanlar
      • Duyurular
      • İletişim
  • ADAY ÖĞRENCİ
  • INTERNATIONAL
  • KVKK (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) -
  • ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ
  • ÜNİVERSİTEMİZ

    Hakkımızda

    • Tarihçe
    • Misyon & Vizyon
    • Sayılarla Üniversitemiz
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Yerleşkeler
    • İhaleler

    Yönetim

    • Mütevelli Heyet Başkanı
    • Mütevelli Heyet
    • Rektörlük
    • Senato
    • Yönetim Kurulu
    • Genel Sekreterlik
    • Akademik Araştırma ve Yayın Etiği Komisyonu

    ASÜ Kalite Sistemi

    • ASÜ Kalite Güvence Yönergesi
    • Kalite Komisyonu
    • ASÜ Yapılanma Şeması
    • İç Değerlendirme Raporu
    • Kurumsal Dış Değerlendirme Geri Bildirim Raporu
    • KVKK Aydınlatma Metni
    • İlgili Bağlantılar

    ASÜ Görsel

    • Fotoğraf Galerisi
    • Katalog
    • Tanıtım Filmi

    Sympandandemic21

    • Ana Sayfa / Home
    • Düzenleme Kurulu / Organizing Comitee
    • Bilim Kurulu / Scientific Advisory Board
    • Kayıt Formu / Registration Form
    • Özet Gönderimi / Abstract Submission
    • Tam Metin Gönderimi / Full Paper Submission
    • Yayın / Publication
    • Sempozyum Takvimi / Symposium Calendar
    • Sempozyum Afişi / Symposium Poster
    • İletişim / Contact

    Küresel Dünyada Kadın ve Siyaset Uluslararası Kongresi II

    • Ana Sayfa / Home
    • Düzenleme Kurulu / Organizing Comitee
    • Bilim Kurulu / Scientific Board
    • Konuşmacılar / Keynote Speakers
    • Kongre Programı / Congress Program
    • Özet Gönderimi / Abstract Submission
    • Tam Metin Gönderimi / Full Paper Submission
    • Kabul Edilen Bildiriler / Accepted Papers
    • Önemli Tarihler / Important Dates
    • Kongre Afişi / Congress Poster
    • Konferans Online Katılım / Congress Link
    • İletişim / Contact

    COVID-19 Dönemindeki Çalışmalarımız

    • Uzaktan Öğretim Faaliyetlerimiz
    • Sağlık Hizmet Sunumu
    • Ar-Ge Faaliyetleri
    • Klinik Araştırmalara Katılım
    • Bilgilendirici Toplantılarımız ve Webinarlarımız
    • Etkinliklerimiz
    • Yayınlarımız
    • Sarf Malzemesi, Makine-Teçhizat Üretimi
    • Topluma Hizmet Uygulamaları
    • Salgın Sonrasına İlişkin Planlamalar
  • AKADEMİK BİRİMLER

    Enstitü

    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

    Fakülteler

    • Güzel Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi
    • Mühendislik Fakültesi
    • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

    Yüksekokullar

    • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

    Meslek Yüksekokulları

    • Plato Meslek Yüksekokulu

    Merkezler

    • Sürekli Eğitim Merkezi
    • Personel Belgelendirme Koordinatörlüğü
    • Türkçe Öğrenme Merkezi (TÖMER)
    • Almanya Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
    • Göç Politikaları Uygulama ve Araştırma Merkezi

    Yabancı Diller

    • Yabancı Diller Bölümü
  • ÖĞRENCİ

    Kayıt ve Kabul

    • Akademik Takvimler
    • Özel Yetenek
    • Dikey ve Yatay Geçiş
    • Yaz Okulu
    • Azami Süre
    • Üç Ders Sınavı
    • Diploma Sorgulama
    • Kayıt Yenileme
    • Yüksek Lisans
    • E-Öğrenme (Uzaktan Eğitim)
    • Formlar, Kılavuzlar ve İş Akışları
    • Sıkça Sorulan Sorular

    Kampüste Yaşam

    • Engelli Öğrenci Başvuru Birimi
    • Öğrenci Konseyi
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kariyer & Staj Merkezi
    • Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
    • Yurt & Konaklama
    • Yeme & İçme
    • Plato Sanat
    • Talep Formları
    • Ulaşım

    Kütüphane

    • Kütüphane Hakkında
    • Duyurular
    • #EvdeKalSağlıklıKalUzaktanEğitimAL
    • Bağış Politikamız
    • Kütüphane Terimleri Sözlüğü
    • Ödünç Verme
    • Katalog Tarama
    • Veri Tabanlarında Tarama
    • Kütüphane Koleksiyonu
    • Online Bilgi Kaynakları
    • Akademik Yayınlarımız
    • Üniversite Yayınları
    • Açık Erişim
    • İletişim

    Uluslararası

    • Uluslararası Ofis
    • Erasmus+ Programı
    • Tam Zamanlı Uluslararası Öğrenciler
    • Uluslararası Anlaşmalı Üniversiteler
    • Faydalı Dokümanlar
    • Duyurular
    • İletişim
  • ADAY ÖĞRENCİ
  • INTERNATIONAL

Size nasıl yardımcı olabiliriz

Sympandandemic21

  • Ana Sayfa / Home
  • Düzenleme Kurulu / Organizing Comitee
  • Bilim Kurulu / Scientific Advisory Board
  • Kayıt Formu / Registration Form
  • Özet Gönderimi / Abstract Submission
  • Tam Metin Gönderimi / Full Paper Submission
  • Yayın / Publication
  • Sempozyum Takvimi / Symposium Calendar
  • Sempozyum Afişi / Symposium Poster
  • İletişim / Contact
  • Sympandandemic21
  • Tam Metin Gönderimi / Full Paper Submission
Türkçe:

Bildiri Tam Metin Gönderimi ve Değerlendirme

Seçilen ve sempozyumda sunulmuş özetin Word formatında hazırlanmış tam metni 30 Haziran 2021 tarihine kadar sympandemic21@ayvansaray.edu.tr adresine gönderilmelidir. Tam metinler bilimsel koşulların uygunluğu açısından çift kör hakem değerlendirmesine tabi tutulacaktır.

Tam Bildiri Kitabı

Tam bilidirler uluslararası bir yayınevi, aynı zamanda sempozyum partnerimiz Transnational Press London (TPLondon) tarafından Eylül 2021’de basılacaktır. Hem özetler, hem tam bildiriler çift kör hakem değerlendirilmesine tabi tutulacaktır. Sempozyum katılım ücreti olmadığı için bu kitabı katılımcılarımız belirlenecek özle bir bedel karşılığı TPLondon’dan istedikleri adette temin edebileceklerdir.

Bildiri Tam Metin Formatı

1. Makaleler “Office Word” programında A4 boyutlarında hazırlanmalıdır.
2. Makalelerin uzunluğu dergi formatında olup, 20 sayfayı geçmemelidir.
3. Sayfa düzeni; Sol: 2 cm, Sağ: 2 cm, Üst: 2 cm ve Alt: 2 cm olmalıdır.
4. Makaleler 12 punto ve "Times New Roman" karakteri ile tek satır aralığı kullanılarak yazılmalıdır. Yazımda, virgül ve noktalardan sonra bir karakter ara verilmelidir.
5. Paragraflarda başlangıç girintisi (ilk satır – 1 cm) olmalıdır, paragraftan önce ve sonra ise 6nk boşluk bırakılmalıdır. Paragraflar arasında ilave boş satır bırakılmamalıdır.
6. Makalenin ilk sayfasında 14 punto olarak Türkçe ve İngilizce başlık, 11 punto olarak 250-300 kelimeyi geçmeyecek Türkçe ve İngilizce özet ile en az 3 – en fazla ise 5 tane olmak üzere Türkçe ve İngilizce anahtar kelimeler bulunmalıdır.
7. Yazarın unvanı ile ad ve soyadı 12 punto olarak makale başlığının sağ altında belirtilmelidir. Yazar ad soyadının altında ise 10 punto olarak yazarın görev yeri ve e-mail adresi gösterilmelidir.
8. Makalede ana başlıklar ve alt başlıklar 12 punto kalın (bold) ve sola yaslı (girintisiz) olarak 1., 1.1., 1.1.1., 1.1.2., 1.1.2.1. gibi ondalıklı şekilde numaralandırılmalıdır. Ana başlıkların bütün harfleri büyük yazılmalı, alt başlıkların ise sadece baş harfleri büyük yazılmalıdır. Başlıklar en çok 4 düzeye kadar bölümlendirilmelidir. Başlıklarından önce 1 satır boşluk bırakılmalı, başlık sonrasında ise boşluk bırakılmamalıdır.
9. Makale içindeki tüm tablo, şekil ve grafikler metnin uygun yerlerinde ardışık olarak numaralandırılmış bir şekilde, sayfaya ortalı olarak gösterilmelidir. Her tablo, şekil veya grafiğe bir başlık verilmelidir. Başlık; tablo, şekil veya grafiğin üstünde, sayfaya ortalı, yalnızca kelimelerin baş harfleri büyük olacak şekilde ve 12 punto olarak yer almalıdır. Tablo, şekil ve grafik içindeki metin 9-11 punto aralığında olmalıdır. Tablo, şekil veya grafikler kolaylıkla okunacak biçimde olmalı ve yukarıda verilen sayfa yapısına (sayfa marjlarını aşmayacak şekilde) uygun olmalıdır. Örnek: Tablo 3: İhracat Verileri
10. Atıflar metin içerisinde bağlaç yöntemi kullanılarak yapılmalıdır. Açıklama notları ise sayfa altında dipnot şeklinde ve 10 punto olarak ifade edilmelidir. Metin içerisinde atıflar yazar(lar)ın soyadı, kaynağın yılı ve sayfa numarası şeklinde yapılmalıdır. Yazar adı yoksa kurum adı yazar yerine kullanılmalıdır. Örnek;
· Tek yazarlı yayınlarda atıf: (Paksoy, 2011:70).
· İki yazarlı yayınlarda atıf: (Paksoy ve Gökçe, 2012:22).
· Üç ve daha çok yazarlı yayınlarda atıf: (Paksoy vd., 2014:35).
· Birden fazla kaynağa atıf: (Schumpeter, 1934:66; Wood, 2005:36)
· Kaynağın tamamı için atıf: (Drucker, 1995)
· Yazar adı olmayan kaynaklar için atıf: (TÜİK, 2012:45).
11. Yapılacak atıf bir internet sitesinden alınmışsa ve atıfın yazarı belirli ise süreli yayımlardakine benzer şekilde atıf yapılmalıdır. İnternetten indirilen kaynak için tarih verilmemişse ilgili dosyaya erişim tarihi kaynağın yılı olarak kullanılmalıdır. Eğer atıfın yazarı belli değilse parantez içerisinde internet sitesinin kurumu ve erişim yılı yazılmalıdır. Örnek;
· Yazar adı ve yayın yılı belli olan atıf: (Gökçe, 2012)
· Yazar adı ve yayın yılı belli olmayan atıf: (Rekabet Kurumu, 2008).
12. Bir yazarın aynı yıl içinde yayımlanmış birden fazla eserine atıf yapılıyorsa, eserler yılın yanına a, b, c, şeklinde harf verilerek gösterilmelidir. Örnek;
· Paksoy (2013a), Paksoy (2013b).
13. Makalede kullanılan her türlü kaynak, kaynakça bölümünde yer almalıdır. Kullanılan kaynaklar nitelik (tez, kitap, makale, rapor vb.) ayrımı yapılmaksızın yazar soyadına göre alfabetik olarak sıraya konulmalıdır. Aynı yazarın eserleri “en yeni tarihli” olandan başlanarak kaynakçaya yerleştirilmelidir. Kaynakça girintisi (Asılı – 1 cm) olarak ayarlanmalıdır. Kaynakça aşağıda belirtilen örneklere uygun olarak hazırlanmalıdır.
- Kitaplar
EROL, E. (2008). Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası, Beta Basım Yayım, İstanbul.
ACAR, D. ve TETİK, N. (2008). Genel Muhasebe, Detay Yayıncılık, Ankara.
DEMİR, Y., ÖZDEMİR, O. ve EREN, İ. (2008). Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Finansal Yönetim Uygulamaları, Asil Yayın, Ankara.
- Çeviri Kitaplar
DRUCKER, P. (1994). Kapitalist Ötesi Toplum, (Çev.) ÇORAKÇI, B., İnkilap Kitabevi, İstanbul.
- Editörlü Kitaplar
OKÇU, M., AKTEL, M. ve KERMAN, U. (2007). “İki Süreci Anlamak: Kamu Yönetiminde Küreselleşme ve ‘Avrupalılaşma’”, (Ed.) YILMAZ, A. ve BOZKURT, Y., Küresel Esintiler ve Yerel Etkiler Sarmalında Türk Kamu Yönetimi, Gazi Kitabevi, Ankara.
- Yazar Adı Olmayan Kitaplar
DPT (2003). İllerin ve Bölgelerin Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Sıralaması Araştırması (2003), Yayın No: DPT 2671, Ankara.
- Dergiler
YAVUZ, A., ALBENİ, M. ve KAYA, D.G. (2009). “Ulusal İnovasyon Politikaları ve Kamu Harcamaları: Çeşitli Ülkeler Üzerine Bir Karşılaştırma”, Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(4): 65-90.
- Gazeteler
GÖKÇE, D. (1997). “Merkez Bankasının Bağımsızlığı Sorunu”, Milliyet, 15 Mart.
- Tezler
ÖZKUL, G. (2008). Girişimcilik Teorileri ve Girişimci Tipleri: Antalya-Burdur-Isparta İllerinde (İBBS Düzey 2 TR61 Bölgesinde) İmalat Sanayi KOBİ’lerindeki Girişimciler Üzerine Bir İnceleme, Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta.
- İnternet Bazlı Kaynaklar
(i) Eğer kaynağın yazarı belirli ise süreli yayımlardakine benzer şekilde kaynakçada verilmelidir. Ancak, kaynağın yer aldığı internet adresi de tüm uzantılarıyla verilmelidir. Eğer internetten indirilen kaynaklar için tarih verilmemişse, ilgili dosyaya erişim tarihi hem kaynakçada hem de metin içinde kullanılmalıdır. Örnek;
ENER, N. (2002). “Yeni Yükselen Pazarlar (Emerging Markets) İçin Pazarlama Stratejileri”, http://iktisat.uludag.edu.tr/dergi/11/02-neriman/02-neriman.htm, (10.05.2005).
(ii) Eğer kaynak bir yazara ait değil de bir kurum veya kuruluşa ait web sayfasından alınmış ise, kaynakçada kurumun adı, yazının başlığı (varsa) ve tüm uzantılarıyla internet adresi verilmelidir. Örnek;
REKABET KURUMU (2010). “Rekabet Hukukunun Esasları”, http://www.rekabet.gov.tr/index.php?Sayfa=sayfaicerik&icId=53, (17.03.2010).
14. Yazım konusunda belirtilmeyen durumlarda, bilimsel yazımlarda benimsenen hususlar dikkate alınmalıdır.



English:

Full Paper Submission and Evaluation

The full text of the selected abstract presented in the symposium, prepared in Word format, should be sent to sympandemic21@ayvansaray.edu.tr until June 30, 2021. Full texts will be subjected to double-blind peer-review before the publication process.

Proceedings Book

The proceedings book will be published by the international publishing house Transnational Press London (TPLondon), which is also our symposium partner, in September 2021. Both abstracts and full papers will be subject to double-blind peer review. Since there is no participation fee for the symposium, our participants will be able to obtain this book in the quantity they want from TPLondon for a specific price to be determined.

Full Paper Format

1. Papers should be prepared with “Office Word” program and A4 format.
2. The length of the paper should not exceed 20 pages in journal format.
3. Page layout should be left: 2 cm, right: 2 cm, up: 2 cm, and bottom: 2 cm.
4. Articles should be written with font type of “Times New Roman”, in 12 font size and with “single” spacing. There should be one space after points and commas.
5. Paragraphs should be without an initial indent, 6 nk spaces should be left between the paragraphs. No extra blank lines between the paragraphs.
6. The title should be written in Turkish and English with 14 font size, Turkish and English abstracts should contain no more than 250 words with 11 font size, and include 3 to 5 key words in Turkish and English.
7. The name, surname, and title of the author(s) should be written with 12 font size, under the title and right aligned. The name of institution and e-mail address of the author(s) should be written with font size 10 in the footnote.
8. The papers should be written either in Turkish or English.
9. The headings and subheadings should be appeared in 12 font size, bold and left justified (unindented) and also numbered as 1. 1.1., 1.1.1., 1.1.2., 1.1.2.1. The headings should be capitalized and subheadings should appear in lower case (initial word capitalized). The headings should be partitioned no more than 4 levels. There should be one blank line before the subheadings; no blank line should be given after the subheadings. There should be no blank line before and after the subheadings.
10. All the tables, figures and graphics in the paper should be cited in numerical order and center aligned. Each table, figures, and graphics should be given a title. Table title should be placed above the table, figure, and graphic, with 10 pt, centered aligned, and only initial letters capitalized. Table, figure and graphic text should be no smaller than 9 pt and no larger than 11 pt. All tables, figures, and graphics should be clear and can be easily readable and also compatible with the page layout.
11. References should be made with conjunction method inside the text. Explanation notes should be under the page as footnote with 10 pt. References inside the text should be like surname of the author(s), year of the source, and page number. If there isn’t the name of the author, then institution name should be given instead of author’s name. Example:
· Works by a single author: (Paksoy, 2011:70)
· Works by two authors: (Paksoy ve Gökçe, 2012:22)
· Works by multiple authors: (Paksoy vd., 2014:35).
· Citing more than one sources: (Schumpeter, 1934:66; Wood, 2005:36)
· Citing the whole source: (Drucker, 1995)
· Citing the publications without the name of the author: (TÜİK, 2012:45)
12. If the reference is taken from a web site and the author is known, reference should be made like periodic publications. If the date of the downloaded source is not given, access date should be used. If the date of the downloaded source is not given, date of access should be used. Also if no publisher name is available, use the name of website and data of access. For example;
· If the author’s name and publication year is known: (Ener, 2002)
· If the author’s name and publication year is not known: (Rekabet Kurumu, 2008)
13. If you are citing more than one work by the same author in the same year, put the letters a, b, c next to the year. Example;
· Paksoy (2013a), Paksoy (2013b).
All the sources that are cited in the text must appear in the reference page. All sources used in the text should be ordered alphabetically by author last name. Order the works from the same author by publication date (Newest to oldest). Bibliography itendentaion should be set (Pendent – 1 cm). The reference page should be prepared according to example shown below:
- Books
EROL, E. (2008). Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası, Beta Basım Yayım, İstanbul.
ACAR, D. and TETİK, N. (2008). Genel Muhasebe, Detay Yayıncılık, Ankara.
DEMİR, Y., ÖZDEMİR, O. and EREN, İ. (2008). Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde Finansal Yönetim Uygulamaları, Asil Yayın, Ankara.
- Translated Books
DRUCKER, P. (1994). Kapitalist Ötesi Toplum, (Çev.) ÇORAKÇI, B., İnkilap Kitabevi, İstanbul.
- Edited Books
OKÇU, M., AKTEL, M. and KERMAN, U. (2007). “İki Süreci Anlamak: Kamu Yönetiminde Küreselleşme ve ‘Avrupalılaşma’”, (Ed.) YILMAZ, A. and BOZKURT, Y., Küresel Esintiler ve Yerel Etkiler Sarmalında Türk Kamu Yönetimi, Gazi Kitabevi, Ankara.
- Book with no Author
DPT (2003). İllerin ve Bölgelerin Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Sıralaması Araştırması (2003), Yayın No: DPT 2671, Ankara.
- Journals
YAVUZ, A., ALBENİ, M. and KAYA, D.G. (2009). “Ulusal İnovasyon Politikaları ve Kamu Harcamaları: Çeşitli Ülkeler Üzerine Bir Karşılaştırma”, Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 14(4): 65-90.
- Newspapers
GÖKÇE, D. (1997). “Merkez Bankasının Bağımsızlığı Sorunu”, Milliyet, 15 Mart.
- Theses
ÖZKUL, G. (2008). Girişimcilik Teorileri ve Girişimci Tipleri: Antalya-Burdur-Isparta İllerinde (İBBS Düzey 2 TR61 Bölgesinde) İmalat Sanayi KOBİ’lerindeki Girişimciler Üzerine Bir İnceleme, Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta.
- Internet Based Sources(iii)
(I) If the authors of the sources are known, it should be given like periodic publications. In addition to this, the web address of the source should be given. If the date of the source is not known, then date of access should be given both in the text and the reference page. Example;
ENER, N. (2002). “Yeni Yükselen Pazarlar (Emerging Markets) İçin Pazarlama Stratejileri”, http://iktisat.uludag.edu.tr/dergi/11/02-neriman/02-neriman.htm, 10.05.2005.
(II) If the source belongs to an institution instead of an author, there should be the name of the institution, the title of the source and complete web address in the bibliography. Example:
REKABET KURUMU (2010). “Rekabet Hukukunun Esasları”, http://www.rekabet.gov.tr/index.php?Sayfa=sayfaicerik&icId=53, 17.03.2010.
14. For the cases not mentioned in spelling, scientific publication rules will be taken into consideration.

BAĞLANTILAR
  • Akademik Bilgi Paketi
  • Study In Turkey
  • Erasmus
  • Yök
SOSYAL MEDYADAN BİZİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZ
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube

ÜNİVERSİTE

  • Vizyon
  • Misyon ve Değerlerimiz
  • Tarihçe
  • Yönetmelik ve Yönergeler
  • Yönetim
  • İAU Kalite Sistemi
  • Gizlilik Politikası
  • Elektronik Belge Doğrulama
  • E-Posta
  • Elektronik Belge Yönetim Sistemi

AKADEMİK BİRİMLER

  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Yüksekokullar

ÖĞRENCİ

  • Akademik Takvimler
  • Öğrenci İşleri
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • E-Öğrenme
  • Kütüphane
  • Staj ve Kariyer Merkezi
  • Sağlık, Kültür ve Spor

KÜTÜPHANE

  • Kütüphane Hakkında
  • Ödünç Verme
  • Katalog Tarama
  • Kütüphane Koleksiyonu
  • Online Bilgi Kaynakları
  • İletişim

ULUSLARARASI

  • Hakkımızda
  • Akreditasyon
  • Erasmus
  • Tam Zamanlı Uluslararası Öğrenciler
  • Duyurular

İLETİŞİM

  • Kazlıçeşme - İstanbul
  • Balat - İstanbul
  • Yenibosna - İstanbul
  • Görüş & Önerileriniz
İstanbul Ayvansaray Üniversitesi 2020 © Tüm Hakları Saklıdır.
web tasarım grimor